28 december, 2005

2006, de beste wensen, en bellen mag altijd


Ik kijk zelf met gemengde gevoelens terug op 2005. Een jaar waarin duidelijk werd dat mijn werkzame leven bij ZeelandNet eindig was om welke, wel of niet moverende, reden dan ook. Ruud, mijn opvolger doet het goed maar loopt tegen dezelfde muur aan waar ik ook niet doorheen kwam. Er is dus nog steeds geen nieuw portal! Maar goed, Ruud kost ook minder.
Wat heeft dat nu te maken met 2006? Niets, je kijkt terug maar naar voren kijken is veel belangrijker. Terugkijken lost namelijk niet op. Hoe gaat 2006 er dan (waarschijnlijk) uitzien?
Laat ik eens een gokje wagen.
  • We krijgen de toezegging voor een 2e kunstgrasveld in 2007
  • Heren I promoveert (na play-off) naar de 1e klasse
  • v.d Burgt Groep krijgt een nieuwe website
  • BrainZ komt eind Q1 voorzichtig van de grond
  • Springveer gaat naar de universiteit
  • Klein beetje sukkelen met gezondheden van Goot en mij (niks nieuws dus)
  • Wekelijks solliciteren blijft (Grrr)
  • We gaan samenwerken met HC Breda
  • HCZ stoomt door naar 350 leden
  • De tuin wordt pico bello opgeruimd en er komt een betere partytent
  • Bald Eagle krijgt iets meer ruimte
  • Dooien wil ik niet in 2006

Eigenlijk wel een redelijk positief vooruitzicht. Ik heb er zin in en als ik dat op andere mensen kan overbrengen ben ik allang blij.

Iedereen, bekend of minder bekend, familie, frienden, vriendinnen, hockeybeesten of partytijgers, Bald Eaglelisten en fiscalisten, accountants en assistenten, blijf optimist, blijf gezond, maak wat van dit spannende jaar en denk er aan, bellen mag altijd.

Geen opmerkingen: