29 mei, 2006

Het einde in zicht


Vandaag, 29 mei 2006, heb ik officieel bij het bestuur mijn naderend aftreden als voorzitter van HCZ aangekondigd. Bij mij was het niet de houdbaarheid van de coach, maar de houdbaarheid van de voorzitter. Ik stop op mijn hoogtepunt. Dit jaar is al zo'n hoogtepunt, volgend jaar wordt het nog beter, maar daarop wachten is vragen om moeilijkheden. Mijn opvolger gun ik de vruchten daarvan. Volgende week vrijdag zal ik het officieel maken en met de afsluiting van het seizoen 2005 - 2006 zal ik op de ALV van oktober/november 2006 de virtuele hamer neerleggen. Pijn in mijn hart? No way. Ik verruil alleen mijn plek. Ik blijf lekker kijken, laat mijn hart voor trimmers, knots- en beachhockeyers spreken, sluit niet trainende, kaartende veteranen weer dieper in mijn hart, kortom, HCZ blijft mijn hobby, alleen nu aan de andere kant van het hek.

Geen opmerkingen: