17 juli, 2012

Komkommertijd?

De datum hoef ik niet te vermelden, staat onderaan. Het weerbericht is en absolute must. gisteren 16 graden en regen. Alsof de herfst al begonnen was. Heb zowaar een extra dekbed gepakt. Vakantie naar zonnige oorden kan op dit moment alleen naar zuid Europa en  omdat ik net begonnen ben aan een nieuwe klus, doen we dat maar niet. Verder blij fik een beetje rommelen met de diverse apps op mijn HTC Wildfire. constant te weinig geheugen, te langzaam, niet compatibel, zal blij zijn als ik dat ding mag inruilen voor iets beters. Doe ik dan wel samen met Gerben. die snapt dit soort zaken beter. Dan ga ik ook meteen op zoek naar een nieuwe laptop, notebook, Ultrabook, Tablet of zo. Daar ben  ik dus nog niet uit. Tablet is wel aardig en super snel, maar of je er op kan werken? Dan  liever een echt toetsenbord. Maar ga ik dan voor de zware versie of voor een  Ultrabook. en welk merk? Die Qual der Wahl. Roept u maar.

Geen opmerkingen: