08 februari, 2013

Even een paar dagen verstand op nul?

Ik ben niet zo van de carnaval. Als bovensloter (als rasechte Jordanees [12 jr gewoond] nog steeds gek op André Hazes) ben  ik op m'n 23e voor het eerst in aanraking gekomen met Brabant. Twee jaar lang lands eer mogen verdedigen in een vettig blauw uniform van de Kon. luchtmacht. Overigens met zeer veel plezier. De F14 Starfighter met z'n CADC en LN3 waren zo'n beetje mijn  kindjes. Daarna anderhalf jaar in München met vooral Oktoberfest en dat is al een soort carnaval. Terug naar Boxtel en  ondergedoken in de gekte tot aan aswoensdag. Volgende stap Horst met deelname aan wagenbouw. De volgende stap was Heijningen, maar dan met een andere bovenslootse en toen was het heilige vuur er wat uit. Banen, kinderen, verantwoordelijkheden, veel buitenland met Bern en Hong-Kong en tja dan verwatert het. Niet dat ik fanatiek was, maar een biertje op z'n tijd was nooit weg.
Nu, in Zevenbergen bekijk het carnaval graag van de zijkant. De optocht, het gedruis en helaas de rotzooi voor de deur als de feestvierders op weg zijn naar de Borgh of Leven  in de Brouwerij. Ach het zal wel loslopen. Ik overleef het wel. Er spelen belangrijkere zaken zoals de fusie tussen de KvK en Syntens. Daar zitten wat van mijn vrienden. Enfin. Mijn weekend begint, ik zou zeggen ALAAF.

Geen opmerkingen: