14 mei, 2013

I've got three women in my life, my mother, my sister en the girl that ruined my life

Deze songtekst uit een  oude blues  ballad van (dat weet ik dus niet meer), doet ij nog steeds herinneren aan de vrouwen in mijn leven:
Millie  J.B. Wust; G. A. Oot; en Kleine Kolibri.
Er zijn er zeker wel meer geweest. Maar ja,  ook ik wordt een dagje ouder en niet iedereen  maakte zo'n imponerende indruk op me.
Zijn er ook mannen geweest die mij gemaakt hebben tot wat ik nu ben? Vast wel. Mijn eerste chef bij Siemens München, de grote man van Info'Products, de directeur van Tokheim Nederland, de oprichter van JVR en zeker niet te vergeten de visionair van ZeelandNet. Stuk voor stuk kanjers waarmee ik mocht samenwerken. Prachtige tijden samen beleeft. Pieken en dalen. Maar altijd met een  positieve instelling.

Vanaf de tijd (1973) van All'Media ben ik vaak ook wat zelfstandig bezig. Daar was ooit Banavie LtD, Adfinterim, The Gang, Bald Eagle en nu weer sinds enige tijd BrainZ.
Ik geniet met volle teugen van het werk dat ik doe, adviseren van (door)startende ondernemers, schoolverlaters, nuggers, mensen  in de WW en bijstand, kortom iedereen die een droom heeft om zelfstandig te worden. Ik kan me geen mooier werk voorstellen. Van groene schoolpleinen, fitness, adviesbureaus, begrafenis ondernemers, boeren campings, mode zaken, webshops, golfsoftware, zalmrokerij, uitzend bureau, meubelstoffeerder, horeca, stoomreiniging, grafzerken etc.
Iedere keer een nieuwe uitdaging. Net als de vrouwen in mijn leven. I love it.


Geen opmerkingen: