01 juni, 2006

Opening BSVZ


Vanavond is de officiele opening van het BSVZ seizoen. Toespraakje, biertje (oeps) frisje, handje scudden met de voorzitter van de beachsoccerbond en dan over tot de orde van de dag met de veteranen.
Ik heb wel eens gedacht dat als je een E-hockeyer en een E-voetballer samen in bad stopt er een oorlog uit zou breken. Nou niets is minder waar. Ze zitten samen op de Neerhof in groep 3 of 4 en spelen gewoon samen op straat. Alleen, zodra ze op het hockeyveld komen breekt de pleuris uit. Datzelfde geldt voor volwassenen (behalve dan samen in bad). Ik geloof er geen reet van (excuse le mot). Met een beetje aanpassing aan beide zijden heeft iedereen het naar zijn zin en kan het zelfs zover gaan dat de voetballers de hockeyers een handje helpen en omgekeerd.
Ik ben te liberaal geworden. Ik vond Chelmsford perfect geslaagd, ik geloof heilig in Antwerpen, er is, buiten een paar builen, een extra Breezer en een zoentje niets onfatsoenlijks gebeurd. Staks bij Tullepotaene, da's anders. Ben ik te oud voor.

Geen opmerkingen: