13 juli, 2006

Waar een kleine club klein in is.

Het mocht niet lukken met het aannemen van Martijn. De TC komt niet echt met een strak plan hoe het technische contract er uit moet komen te zien. Denk daarbij aan doelstellingen, meetmomenten, beschrijving werkzaamheden, wel of niet een bonus, dat soort zaken. Veel verder dan, binnen zoveel jaar moet H1 op dat niveau spelen, kwam men niet. Denk ik in mijn jeugdige onschuld, dat het bestuur dan de verantwoordelijkheid naar zich toe moet trekken. Dat ziet men dus anders en ik kreeg geen mandaat om de zaak dan maar alleen in orde te maken. Dat is overigens een appeltje eitje. Contractjes sloop je van internet, alle financiele zaken laat je door SSNB regelen, paar krabbels achteraf en klaar is Bald Eagle. Al met al een middagje vrij nemen, naar Oosterhout fietsen en dan was't gepiept. Nu wacht iedereen op iedereen en wijst iedereen naar iedereen. Ik ben de kop van Jut. Begrijpelijk dus dat ik er mee stop. Ik heb dit zo zien aankomen. Ik blijf alleen aan als ik dictatoriaal aan de slag mag gaan voor een twee of drietal jaren. Dan heb ik HCZ omgeturnd tot een goed draaiend, commercieel bedrijf waar op niveau gehockeyed kan worden. Na acht jaar overleg cultuur en besluiteloosheid (3 uur lullen over een uitgaven van 125,- euro) was het genoeg. Jammer dat Martijn daar de dupe van wordt. Hij kwam gewoon een half jaar te vroeg (denk ik).
Hostile Takeover? Denk het niet.

Geen opmerkingen: