07 januari, 2011

De Kamer van.. Klantenbinding West-Brabant

Eén van 'De Kamers van' waaraan u kunt deelnemen is 'De Kamer van Klantenbinding'. Tijdens de bijeenkomsten van deze kamer hoort u hoe u van uw klanten trouwe ambassadeurs kunt maken. U ontmoet andere ondernemers met dezelfde interesse voor dit onderwerp. Onderling wisselt u ideeën uit over onder andere de verwachtingen van uw klant, de unieke waarden van uw organisatie en succesvolle vormen van klant benadering.

Hoe ziet het programma eruit?  
Voor de vier bijeenkomsten van 'De Kamer van Klantenbinding' zijn een aantal onderwerpen vastgesteld. Ze kunnen echter nog aangepast worden. Dankzij de kleinschalige en persoonlijke opzet is het mogelijk om de invulling van de verschillende bijeenkomsten helemaal af te stemmen op de interesses van de groep.

Bijeenkomst 1: 'Klantgericht denken' 31 januari 2011 
Tijdens de eerste bijeenkomst staan de klant en marktgericht denken centraal. Er wordt onder andere aandacht besteed aan de manier waarop de klant naar uw bedrijf kijkt en wat u van de klant verwacht.

Bijeenkomst 2: 'De kracht van de eigen organisatie' 28 februari 2011
Bij de tweede bijeenkomst ligt de focus op de unieke waarden van uw eigen organisatie. Wat is uw bedrijfsidentiteit? Wat zijn de unieke middelen waarover u beschikt? Hoe onderscheidt u zich van de concurrentie?

Bijeenkomst 3: 'Nieuwe media' 14 maart 2011 
Tijdens de derde bijeenkomst gaat u op zoek naar onontdekte markten en kijkt u naar de manier waarop de inzet van nieuwe media bij kan dragen aan een betere klantrelatie.

Bijeenkomst 4: 'Actie' 4 april 2011 
De vierde bijeenkomst staat in het teken van actie. U wisselt uw ondernemerservaringen met elkaar uit en u kijkt samen hoe de inzichten uit de vorige bijeenkomsten vertaald kunnen worden naar de praktijk.

Locatie
De bijeenkomsten vinden plaats bij Oncle Jean, Ginnekenweg 338, 4835 NM  Breda.

Geen opmerkingen: