17 april, 2012

Bedrijvencentrum Moerdijk, gaat van start

Ik kan me bijna niet heugen hoelang het geleden is dat ik geblogd heb. Zo af en toe wel eens een stukje doorgezet van een ander, maar eigen inbreng , ho maar.
Promise, dat gaat nu veranderen. Ik heb er nu precies een week opzitten als manager bedrijvencentrum Moerdijk. De vaste ondernemers beginnen me al te kennen en de eerste reacties zijn positief. Met de eigenaar van het pand afgesproken dat hij de kantoren zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant een goede opfrisbeurt geeft en de infra structuur aanpast. De meeste ondernemers draaien nu nog op de server van de Belastingadviseur, en dat kan natuurlijk nooit een blijvende zaak zijn. Nu de stichting die het allemaal zou regelen opgeheven  is, blijft er alleen nog maar een echt Bedrijvencentrum over.
De kleinste ruimte die nog te huur is, is 9m2 en  kost 175,- p/m. minimale contractduur is 3 maanden.
De 2 mooiste kantoren zijn 35 en 46 m2 en liggen op de beneden verdieping aan de voorkant van het pand.
Verder is er nog een grote kantoorzolder (incl. bar) uitermate geschikt voor een creatieve ondernemer.
Voor meer informatie, gewoon even langs komen  op de Zuidhaven  9-11 in Zevenbergen of bel met BrainZ.
Direct contact opnemen? Kan ook. Telefoonnummer op de site Bedrijvencentrummoerdijk.
In het Bedrijvencentrum kunt u ook flexwerken en vergaderen.

Geen opmerkingen: