25 april, 2012

De kop is er af

Zo, de kop is er af. De gasten zijn tevreden en  ik eigenlijk ook. Klein foutje in de programmering, te weinig koffie. Maar gelukkig met de vriendelijke hulp van belasting adviseurs van de Burgt is alles goed gekomen. Dank daarvoor!
Kost me straks wel een nieuw pak DE, maar dat heb ik er graag voor over.

De goede teksten voor de nieuwe website zijn via Dropbox aangeleverd en als alles loopt zoals gepland, zijn we volgende week online met BedrijvencentrumMoerdijk.nl

What else? vanavond de laatste sessie (bij Push) over ELO en CS+ (clubscheidsrechters dus die een stapje hoger willen dan E64 fluiten). Als portefeuille houder sta ik op het standpunt dat als er iets in zuid Nederland gebeurt op dit gebied,  ik er bij moet zijn. Geen hanky panky in my back yard. Gewoon een kwestie van  opletten er er bij blijven. Komt allemaal goed.

Geen opmerkingen: