11 april, 2013

Een fijne neus is iets anders als gouden handjes

Eigenlijk heb ik geen idee hoe alles in elkaar zit. Als opgeleid techneut zou ik het moeten begrijpen, maar verre van dat. Hindert dat mij in mijn werk? Voor geen meter. Ik heb een analytische geest en een vooruitziend oog. Dat verklaard nader uitleg. 45 jaar geleden maakte ik voor Siemens al 12 lage multi-layer printplaten. De voorloper van de chips. Ik hielp mee aan de introductie van zelfbedieningspompen. Ik was betrokken bij de komst van grootbeeld projectie en multi-screen displays. Ooit gehoord van interactieve teletekst? CDTV?,
En toen YouTube nog niet bestond plaatsten we bij ZeelandNet al online filmpjes op het web. Telamon stond aan de wieg van microkrediet in West Brabant. Nu nog steeds ruik ik een goed idee of kijk ik in de ogen van een echte jonge ondernemer. Maak ik geen fouten? Oh ja. 3 jaar geleden stuurde ik een jongeman naar huis die geld vroeg om apps te ontwikkelen. Uh? Wat bedoelt u?
Ben benieuwd of hij het gered heeft. De markt is er zeker.
Mijn markt blijft West Brabant. Mijn hobby blijft hockey en met name keepen en arbitrage. En verder? Als het geluk voorbij komt moet je het pakken.

Geen opmerkingen: