02 april, 2013

The day after the night before

Met de Pasen ben ik ontiegelijk lui geweest. Goede vrijdag was de maandelijkse netwerk borrel van het bedrijvencentrum, zaterdag even  op en neer naar Texel, naar oma/schoonmoeder en zondag en maandag op Youtube (en Eurosport 2) naar de EHL wezen kijken. Ik bedoel maar.Vandaag komt Margot weer thuis van een korte break (ook op Texel) en begint het gewone leven weer z'n draai te vinden. Wat opstart probleempjes bij het Bedrijvencentrum Moerdijk. En dan bedoel ik ivm de (door)starters. Hoort er ook bij. Morgen samen met m'n collega DBC lid het clubarbitrageplan bespreken en dan  is het alweer donderdag. Gemeente, hockey, weekend. De tijd vliegt. Ik ben nu in mijn 68e levensjaar en kal aan doen, denk het nog niet. Vind werken nog veel te leuk en als ik nog steeds zo'n krappe 100 ondernemers per jaar mag adviseren, blijf ik in het harnas.

Geen opmerkingen: