27 januari, 2015

FF bijkleppe nr zoveel

Ik weet het, ik ben zeer in gebreke gebleven. Ben gewoon niet zo'n fanatieke blogger. Maar goed, ook dit jaar werk ik weer voor de 5 verzamelde gemeenten, Moerdijk, Etten-Leur, Halderberge, Rucphen en Zundert. Zou leuk zijn als daar ook nog eens Oosterhout bij zou komen.
Daar ligt al wel een raadsbesluit maar of er ook budget is?
Vorig jaar hebben we zo'n kleine 200 nieuwe intakes gedaan en zijn er een  krappe 25 mensen gestart.
Is dat een goed resultaat? Geen  idee. Ik zie ook veel mensen voorbij komen die (denken ze) fantastische ideeën hebben maar die absoluut niet ten uitvoer kunnen brengen. Voor jezelf beginnen  is ook best een hele stap. Ik heb vaak de mazzel gehad om directeur te worden van bedrijven die een onderdeel waren van grote concerns. Koppens Deutschland HMBH, Info'Products Trading AG, Banavie Ltd en later echt voor mijzelf All'Media, Telamon BV, BaldEagle BV, Adfinterim BV, Microkredietloket, en BrainZ (eerst als stichting, later als eenmanszaak)
Ik heb er veel van opgestoken, goed geluisterd naar mensen die meer wisten dan ik en breng nu het geleerde in de praktijk in adviezen voor andere starters.
Dat dat gewaardeerd word blijkt wel uit het feit dat de gemeente Etten-Leur mij nauw betrekt bij de oprichting van Starterscentrum Etten-Leur dat (denk ik) toch voor eind Q1 2015 van start moet gaan. anders blijven we er over kletsen.
Andere activiteiten zijn de Moerdijkse Uitdaging van Kim Bareman, ZevenbergenHartveilig van Marco Sep en natuurlijk veel hockey.

Geen opmerkingen: