11 juni, 2015

Zomeravond

Na  alweer een tijdje stilte, toch een berichtje.
Voor de eerste keer op m,n tablet en dat voelt toch eenbeetje als speelgoed. Leuk om er bij te hebben maar een pc of laptop vervangen, ho maar.
Het starterscentrumEtten- Leur begi t op gang te komen, de Moerdijkse Uitdaging heeft een nieuw elan eneen zekere toegevoegde waarde in Carlien.
Binnenkort gaan we de boer op, maw we gaan per kern aan de slag.
Met de hockey loopt het bijna als andere jaren, communicatie is ver te zoeken, de tc heeft moeite om alles op de rit te krijgen en of we nu met 4 of 5 seniorenteams beginnen (of 3) is nog steeds niet duidelijk.
Wel duidelijk is dat ik nu de facebook pagina van de club bijhoud.
Zevenbergenhartveilig (ben lijstduwer) heeft dringend behoefte aan meer handjes, met 2 m/v en wat aanhang gaat het nooit lukken.
Prive gaat alles zo als altijd, zn gangetje. Ik fiets, ik fluit wedstrijdjes, ik werk, ik xoenog steeds 7 sterren doorlopers, kortom, bau.

Geen opmerkingen: