15 april, 2009

Nu weet ik het weer

Ik kan me nog levendig herinneren dat ik begon te internetten (bij TeleKabel in Leeuwarden) met een 64k modem. Reden was dat we nog bezig waren om Internet via de Kabel (toen nog met hoofdletters) op te zetten en we al wel online wilden.
Een twintigtal jaren later werd ik weer geconfronteerd met 64k snelheid, wat een ramp
Ik zat voor Microkredietloket West Brabant in het gemeentehuis van Etten Leur keurig loket te houden en had ook een afspraak met Jurgen Trouw over verdere uitbouw en communicatie van het loket.
Wordt je geconfronteerd met 64k ipv 20Mb snelheid.
GRUWEL
Gelukkig was de verbinding in Oosterhout weer op normale snelheid.
Vanmiddag naar Marshe Breda, daarna naar Vught voor de KNHB, morgen samen met het horeca platform steggelen over de komende ijsbaan, dan een OVZ bestuursvergadering etc. etc.
Vrijwilligerswerk? Praat me er niet van.
Ik heb wel minister Bos gebeld dat ik wel doorga tot m'n 67e.
Heeft ie tenminste 1 medestander.

Geen opmerkingen: