24 januari, 2010

Twitter

Op de een of andere manier bereiken we de juiste mensen niet bij de diverse hockey clubs. Kwamen er op het afscheid van Hans nauwelijks mensen, onze eerste "nieuwjaarsreceptie" was al net zo min een succes.
Goed, er waren een man of 20 van zo'n 12 clubs (van de 93) en die maakten het wel gezellig, daar niet van. Maar van een massale opkomst was geen sprake. Nu ik dit opschrijf, bedenk ik me dat ook de receptie van de OvZ niet waanzinnig bezocht werd. Er waren wel meer mensen en ze hoefden maar 50 meter te lopen naar de ABN, maar toch. Ben ik een onverbeterlijke enthousiasteling dat ik maar blijf denken dat mensen het leuk vinden als je iets voor ze organiseert? Heb ik dat bord voor mijn kop dat ik niet zie dat mensen niet op dit soort feestjes te wachten zitten? Of is dit de moderne tijd en moeten we elkaar maar geluk wensen via Twitter en Hyves? Had Beatrix toch gelijk met haar nieuwjaarsrede? Neem nou de crisis-wijzer bijeenkomsten. Steenbergen, 90 man (en 23.000 inwoners); Moerdijk nauwelijks 40 man (en 37.000 inwoners). Roosendaal loopt goed vol zag ik op de site. Ben benieuwd hoeveel er komen in Breda. Gaat het dan toch om de boodschap? Of wordt de profeet in zijn eigen (hockey)stad niet geëerd? Beats me. als u het weet, Twitter ff!

Geen opmerkingen: