25 juni, 2012

Heel even rust met hockey

voor mij is het hockey seizoen heel even afgelopen. Zaterdag was de ALV van de KNHB waar Peer z'n vetleren medaille kreeg, daarna door naar Den Bosch voor de DSD afsluiting. (Zouden Tim en Olivier het gehaald hebben?). Nog snel een afzakkertje op de slotdag van HCZ en daarna naar huis.
Hoe ziet volgend seizoen er uit? Ik ben voor de druk bezweken en geef nog een (half) seizoen keepers training. Wel is waar niet meer zo intensief (2uur achter elkaar) maar toch. Mijn co-companen, Arnold, Jurgen en Freek, zal ik daar zeker bij betrekken.
Clubarbitrage is mijn andere uitdaging. Feed back vanuit de KNHB is matig. Heb het idee dat Carolien het ook nog allemaal niet strak op haar netvlies heeft. Niet zo gek als je jaren lang alles in je uppie hebt moeten doen, maar ja, nu willen ineens 6 districten ook gekend worden. Heb aangeboden om haar te ondersteunen om een gedegen organisatie op te zetten. Zelf ben ik in het district ook nog geen spat verder gekomen. De oude garde SAC's straalt niet het nieuwe elan uit waarna ik zo nodig op zoek ben. Ik heb 2 nieuwe prospects op het oog maar dat is veel te mager. Zal wel eens met Frank en Leon gaan  praten.

Geen opmerkingen: