29 april, 2010

FF Kleppe nr. zoveel

De kop is er af! 
De eerste 4 weken Breda heb ik er op zitten en de database is gevuld met 9 namen van prospects. Jammer is dat ik die zelf heb binnengehaald (met een beetje hulp van de KvK).
Wat ik nooit leer is goed om te gaan met het tempo van onze overheden. Als je toch iemand vraagt om 3 maanden  lang een klus te doen (loket te houden en medewerkers te trainen), kan je op je vingers natellen dat dat redelijk kort is. Maar goed, we hebben mei en juni nog.


Het Ondernemershuis begint ook langzamerhand wat vorm te krijgen. Moerdijk, Steenbergen en Halderberge zijn al positief en ik denk dat Etten-Leur ook wel mee wil doen. De RABO was in ieder geval zeer positief en gaat zeker mee doen. De KvK doet altijd mee, want daar ben  ik vanmiddag. Fait a complis dus.


De JJ ligt nog niet helemaal op koers, daar ga ik nu aan werken.


En verder........
Druk genoeg!

Geen opmerkingen: