01 april, 2010

Hockey, maar dan anders

Er heerst zo'n beetje een stilte voor de storm. Kris en Dirk hebben de touwtjes strak in handen en ik wacht er op dat ik het veld in mag. In hockeytermen, ik zit dus even op de bank. Nu ben ik altijd keeper geweest en keepers zitten nooit op de bank. Zij hebben altijd het beste overzicht over het hele speelveld (van uit de as op het middenveld) en zijn ook vaak aanvoerder. Dat bank zitten bevalt niet zo goed, maar gelukkig heeft de coach bepaald dat ik de 9e weer aan de bak kom.
Tot zover de metaforen en nu naar het echte werk. Ik ben bezig een nieuw team op te zetten met mijzelf als playing captain. Het team heet clubhuis (ondernemershuis) en de spelers komen allemaal uit Zevenbergen, Oudenbosch en Steenbergen. De training begint, naar alle waarschijnlijkheid in mei of juni en duurt een maand of zes. Vanaf 2011 kunnen we dan echt van start met spelen.
Oké, een beetje cryptisch is het wel, maar voor dat de transfer voorbij is moet er nog heel wat geronseld worden. En dan moet je niet al je pijlen verspelen. We hebben ons al wel laten inschrijven bij de "Bond". Here We Come!

Geen opmerkingen: