23 juni, 2010

FF kleppe nr. zoveel

We hebben met de vrijwilligers (en aanhang) van de DBC (district bestuur cie) van de KNHB-Zuid Nederland uitermate plezierig gegeten  in het Weeshuys in Geertruidenberg. Ernst en ton hadden  mij op deze gelegenheid geattendeerd en die verwachting werd waar gemaakt. De volgende ochtend was het voor dag en dauw op weg naar het landskampioenschap voor de jeugd waarbij zowel Push JA1 als ook Den bosch MA1 acte de presence gaven. Den bosch wint, Push verliest.
De ontwikkelingen rond het ondernemershuis verlopen traag. Het wachten is op antwoord van de 4 gemeenten. zij zijn cruciaal voor het wel of niet doorgaan van het project.
Verder ben ik aan mijn (voorlopig?) laatste week bezig voor het MF punt Breda. Loket houden ligt mij uitermate goed en starters adviseren is op mijn lijf geschreven.
Zaterdag is de laatste officiele hockey activiteit, de DSD bij Oranje-Zwart in eindhoven. Daar wordt beslist wie uiteindelijk zuid Nederland mag vertegenwoordigen.
En verder? We trainen met de keepers nog door tot en met 19 juli, daarna echt even pauze en beginnen we weer op 6 september.

Geen opmerkingen: