07 september, 2010

De vakantie is voorbij

Je kan wel merken dat ook in Zuid Nederland de vakantie voorbij is.
Gisteren zijn alle guppen weer naar school gegaan en wat zie je, op de eerste training moeten eerst alle wetenswaardigheden uitgewisseld worden. voor de niet-hockeyers, keepers dus.
Vanavond begeef ik me op een nog gladder vlak, namelijk, ik wordt coach van Dames 2. Nu wil het geval dat D1 en D2 samen ongeveer 20 vrouwen hebben en D1 altijd met minimaal 14 dames op pad wil.
Ik mag dus iedere week gaan sprokkelen.
Doelstelling is dus om van de MA iedere week minimaal 4 vaste meiden mee te nemen.
Je kan nu ook weer niet 4 keepers en 6 spitsen gebruiken, daar moet ook een beetje evenwicht in zijn.
Enfin, we komen wel een eind zullen we maar zeggen.
--
De drukte is er ineens ook bij het UWV. A.s. vrijdag 5 klanten achter elkaar en dat moet allemaal in een ochtend afgewerkt worden. Gelukkig kan ik de extra uren wel ergens kwijt.
--
Voor de schaarse lezer, ik ben inmiddels ook (aankomend) coach van Stratos (REWIN) geworden en mag woensdag voor het eerst meelopen.
Verheug ik me ook op.


Allemaal positieve dingen dus. Wat hoort hier nu voor een plaatje bij?

Geen opmerkingen: