22 september, 2010

Dameshockey (met name D2 van HCZ)

Zo'n jaar of 15 geleden coachte ik voor het eerst een "dames" team bij HCZ. Mijn dochter speelde toen in M6E1 en de toenmalige trainer - coach werd door de ouders opzij gezet.
Na een jaar of  5 toen mijn dochter in MC1 speelde heb ik het stokje overgedragen aan Margot.
Sinds twee weken coach ik weer een dames team bestaande uit negen dol enthousiaste meiden.
Nicole, Sandra, Daphne, Anne, Fleur, Marije, Anniek, Samanta  en Aranka. De volgorde is willekeurig!
Iedere week is het een sport om uit de MA en de MB weer meiden te ronselen die min  of meer vast mee willen spelen. Carolien, Britt en Marieke zijn de vaste invalsters, Amber, Eline, Maxime zijn facultatief.
Heb ik het naar mijn zin? Nou en of. Wilt u meer weten? als het goed is staat er iedere week een verslag in de ZevenKlap.

Geen opmerkingen: