28 augustus, 2012

De vakantie is voorbij

Ik kan het goed merken. Juli was bijna doodstil, zal ook wel met de warmte te maken gehad hebben en de 1e 14 dagen van augustus waren al niet veel beter. Maar het gekke is dat gelijk met het starten van het hockey seizoen (in ieder geval de trainingen en oefenwedstrijden) ook de rest  van Nederland ontwaakt. Drie gesprekken in één week, buiten de hockey zaken en zo zijn voor mij voldoende om  lekker bezig te zijn. Jong Ondernemen wil ook weer wat van me, NHTV heeft me weer uitgenodigd voor een sparring sessie met studenten en de OvZ zoekt naar een geschikt format. De jus is er bij het huidige bestuur een beetje uit. Dick doet nog wel wat, maar Rik heeft het te druk met zijn eigen zaak. We hebben afgesproken  om de club wel in leven te laten maar de contributie drastisch te verlagen naar 25,- per jaar. Wat krijg je er voor? In ieder geval een stem bij de gemeente, samenwerking met de 2 andere kernen en zo af en toe een netwerk borrel.
Met BrainZ gaat het goed.We zitten nu op 53 klanten dit jaar en we zullen de 75 wel halen. Dat is zo'n beetje het target per jaar. Blijft toch een feit dat de gemeenten er niets aan doen en als ik voorstel om een thema avond te organiseren, is de reactie lauw. Zelfde geld voor de KvK startersdag, ze betalen wel maar doen zelf verder niet mee. Heb ook een beetje het gevoel dat ze in gesprek zijn met een andere partij. Enfin,  ik wacht wel af. What else? morgen en zaterdag 2 x arbitrage, eerst district in Gilze Rijen en zaterdag naar de Brabanthallen congrescentrum voor het landelijk. De week daarop naar Kampong voor overleg met mijn collega's van de andere districten.
En dan begint het hockey seizoen al weer met de competitie.
Oh ja, niet vergeten, volgende week is Margot ook terug van vakantie op Curaçao.



Geen opmerkingen: