20 augustus, 2012

Soms loopt het minder soepel

Na een heerlijk warm weekend 18 en 19 augustus (graadje of 35), valt het op kantoor vies tegen. De zon heeft ook hier het hele weekend op het raam staan branden. Mijn co-huurster heeft vergeten de achterdeur af te sluiten en vanochtend bij binnenkomst is iemand het flexkantoor aan het leeghalen. Is dat nou de warmte? Is dat slordigheid, een gemis aan goede communicatie, beats me. Ik ga er maar niet wakker van  liggen. Heb sowieso andere zaken an mijn hoofd. Margot is vanochtend om 10.30 lokale Schiphol tijd vertrokken naar Curaçao en ik mag 14 dagen voor mijzelf zorgen. Jippie. Met de keeperstraining lukt het ook al niet zo vlot. Zowel Arnold als Jurgen hebben afgehaakt en van Freek hoor ik maar niets. Hebben ze deze politie agent op missie gestuurd naar Afghanistan?
Ik zal er maar van proberen te maken wat er van te maken valt. Met dit weer is druk maken geen goed plan.
Vanmiddag werk ik weer thuis. Daar is het een stuk koeler.

Geen opmerkingen: