06 augustus, 2012

FF kleppe nr zoveel

Behalve het doorzetten van andere berichten die ik om de een  of andere reden  wel leesbaar vind, heb  ik ook zelf een mening. Ik vind hockey leuker dan voetbal, ik ben gek op haring in welke vorm dan  ook. André Hazes vind ik leuk (Rest his soul), ik ben gek op stripboeken, kijk graag naar SF films, terwijl Fantasy niet zo mijn ding is. Foundation Trilogie van Asimov is nog steeds in mijn  ogen een must voor politicologie studenten en een laurierdropje vind ik heerlijk.
Zegt dat iets over mij? Eigenlijk wel. Een gewone jongen dus. Ik ben niet de hemelbestormer, ik daag mensen niet graag uit met controversiële uitspraken, je ziet mij niet op de barricades, maar als ik iemand met raad en daad terzijde kan staan, kom maar op. Vanuit die gedachte zal ik ook wel begonnen zijn met al die zaken die ik voor het gemak maar onder Baldeagle geschoven heb. Inmiddels omgedoopt tot Baldeagle-BrainZ.  Vanuit die filosofie en brede belangstelling is mijn netwerk steeds verder uitgegroeid, consistenter geworden en wordt beter ingezet voor iedereen die daar behoefte aan heeft. Wat zijn  op dit moment de hoofd activiteiten? SOM natuurlijk, waarbij de geplande uitbreiding naar Etten-Leur, Zundert en Rucphen het spel kompleet moet maken voor eind van dit jaar. MF punt BrainZ zelf natuurlijk. De losse betalende klanten. Het Bedrijvencentrum Moerdijk (BCM), waar je zo een uurtje of wat per dag mee bezig bent. De ondernemers vereniging Zevenbergen en de samenwerking met die uit Fijnaart en Klundert. Last but not least, hockey. Trainer, speler (trimmen dat wel), gastheer, barman, fluitist, dat alles voor mijn eigen club HCZ en niet te vergeten, portefeuillehouder clubarbitrage voor het district Zuid Nederland. De tussendoortjes noem ik maar niet. Gezondheid? redlijk, wat aan de zware kant. Dat wordt dus mijn voornemen voor dit komende kwartaal. Komt goed uit, daarna wordt ik 67.

Geen opmerkingen: