10 augustus, 2012

Olympische spelen Londen 2012

Nu we redelijk aan het einde komen van deze spelen, kijk ik terug op een fantastisch schouwspel. goed geregeld, waanzinnige sfeer, HHH (Heerlijk Helder Heineken  Holland Heineken Huis) en heel veel moeie en spannende wedstrijden. Natuurlijk heb  ik vrij genomen om naar hockey wedstrijden te kijken. Of het nu dames zijn of heren, ik ben gek van het spelletje. Ik let voornamelijk op keepers en arbiters. Paar kleine foutjes bij de keepers, sommige komen nog niet ver genoeg uit bij doorgebroken spelers. Voor de rest, en zeker de Nederlandse keepers, Chapeau. Arbitrage, da's andere koek. Ben  ik het met Caldas eens. Kan wel een tikkie beter. Het spel gaat inderdaad zo snel dat het bijna niet bij te benen is. En wat video arbiters af en toe lieten zien, gaat boven mijn pet. Doet verder niets af van mijn kijkplezier.
Nu maar hopen dat de 2 zilveren medailles omgezet kunnen worden in goud.

Geen opmerkingen: