25 september, 2007

Alweer hockey?

Zo gek is dat nu ook weer niet. Wekelijks ben ik bezig met het achter de vodden zitten van mensen voor informatie en kopij. Dan de opmaak van de 7-Klap zelf, de website aanpassen, de nieuwsbrief versturen, meestal woensdag pas klaar.

Regio-overleg, in mijn ogen absoluut nuttig. Ben de komende 3 keer (zeg maar dit seizoen) weer voorzitter en mag de kar trekken met agenda's, notulen, 2 thema avonden en twee clinics. Eitje!

Sponsoring, nu we eindelijk een hoofdsponsor hebben, is het volgens mij ook de bedoeling dat we die koesteren en proberen om een duurzame relatie op te bouwen in een win-win situatie. Na wat (veel) voorbereidend werk ziet het er naar uit dat het bestuur de zaken weer in handen wil nemen. (Dja vu? 2e veld cie?) Enfin, de contractonderhandelingen doe ik nog en dan is die taak (voorlopig denk ik toch) ook ten einde, tenzij ze een blijvende contactpersoon zoeken.

Trainen van JA1, ach de lievertjes, de schatjes, altijd druk, te veel huiswerk, te laat thuis of geblesseerd. En dan ook nog een ouwe brombeer als trainer die de zaak als een heuze Feldwebel staat af te knijpen. Met minder opkomst dan 7 man ga ik zappen.

Mijn vrienden bij Heren 3. Ze hebben als leeuwen gespeeld, zonder uitzondering. Met veel hulde voor de vele invallers uit A en B. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft. De nog niet aanwezige coach verdient een lintje, of stond ik zelf zondag in de dug-out?

Fluiten? Nooit van gehoord. Waarom zou ik op zaterdagochtend om 08.30 op een zeiknat veld gaan staan om 12 van die blagen in de regen met z'n allen op een bal te zien hakken?

Om dat de coaches zich dan kunnen afreageren, daarom.

Zal wel masochistisch zijn, ik vind het wel leuk, maar alleen als invaller. Mondjes dicht, snaveltjes toe!

Ach tussendoor speel je ook nog voor barhoofd, TC lid, interim voorzitter.

Gelukkig ben ik ook secretaris van de OVZ en regel ik Paul z'n personeelszaken, anders had ik geen moer te doen. Daarnaast blijft er genoeg tijd over voor Bald Eagle en Telamon.

ps

Ik ben getrouwd en heb twee thuiswonende kinderen, of zijn het er af en toe 4?

Genever knows.

Geen opmerkingen: