21 mei, 2012

Hollen of stilstaan

Soms denk ik wel eens aan rustige maandag ochtenden. Hebben die ooit bestaan? Kon  ik vroeger lui wakker worden en blijven dromen  over het midden van de week? Ik kan me dat eigenlijk niet herinneren. Of dat nu in Duitsland was, waar je 7 dagen  in de week werkte of in de Arabische wereld waar ze de vrijdag vrij hebben zodat je, als je slim je vluchten plande, ook weer een volle week bezig was.
Vanochtend werd ik om 06.00 uur wakker en had een volle 3 uur rust. Vanaf 09.00 was het weer als van ouds. Telefoon, afspraken, ondernemers, starters, plannen, kortom, de kop is er af. Vanavond ga ik even naar Push om daar te kijken naar de opleiding leercoach, een nieuwe tak van sport binnen de KNHB en onderdeel van mijn nieuwe vakgebied, club arbitrage. Ben benieuwd.
Net nog een vraag gehad van HCP over de mogelijkheid om zwarte kaarten te geven. Ben  ik wel voorstander van. Maar welke sancties knoop je daar aan?

Geen opmerkingen: