09 maart, 2007

Dames 2 en andere HCZ perikelen


Dames 2 stopt er mee! Dat vind ik meer dan jammer. Niet alleen missen minimaal 11 meiden hun wekelijkse portie beweging, maar het vangnet voor de aanstormende A jeugd en de reserves voor Dames 1 zijn nu ook weg. Is er nu nergens een coach te vinden die die meiden onder de arm neemt en ze voor de rest van het seizoen nog 9 wedstrijden kan laten spelen?
Gaat het zo slecht met HCZ dat we dit niet kunnen oplossen? Of leven we al jaren op te grote voet en moeten we, net als andere clubs met een goede 330 leden blij zijn met 2 dames en 2 heren elftallen?
Ik pleit voor een herstructurering van bestuur en TC.
Wie wil er nu voorzitter of -zitster worden van deze fijne club? Kan ik eindelijk mijn dossiers overdragen en mijn opvolger/ster in no-time in het zadel helpen.
U roept maar!

Geen opmerkingen: