26 maart, 2007

Wie wil er nu een coach?


Afglopen zondag mocht ik met Dames 3 mee naar Etten-Leur om de strijd aan te binden met hullie z'n Dames 4. Reden is mij niet bekend, maar Wimmie de Kok was even als coach onbereikbaar en als Antje dan een smekend beroep doet op de oude Eagle kan je al bijna niet weigeren. Wat een lollig stel meiden! Ik heb langs de kant me vorstelijk staan te vermaken, mijn keel rauw geschreeuwd met goed bedoelde aanwijzingen die toch niet opgevolgd werden, maar what the heck. Bij vlagen werd er leuk gecombineerd, ze hebben plezier en de mix van jonge meiden met wat ervarenere dames is bijna perfect. Compliment aan Emel (MB1) die wat mij betreft een vaste waarde mag zijn voor de dames.

En dan het verzoek van HA (niet te verwarren met een grootgrutter). Nu ze aanstaande zondag UIT tegen de numero duo moeten, EN ze afgelopen zondag van een middenmoter op de misschien iets te ruime broek kregen, zoeken ze naarstig naar een coach. Ik heb gezegd dat ik er serieus over nadenk, maar alleen als het hele team er achter staat. Met 11 directeuren in het veld en Koos W. op de bank als coach ga ik me niet zonder notarieel bekrachtigd contract in dit wespennest steken.
Ik hoor het wel. Heren 2, Heren 3 en Heren 4 hebben ook nog steeds geen coach.
Leuk eigenlijk, ik kan kiezen.
Kan ook zijn dat ik gewoon bij de trimmers en de knotshockeyers blijf. Ook leuk.

Geen opmerkingen: