30 maart, 2009

De puntjes op de I

Vandaag weer met Evelyn gesproken. Voelde zeer vertrouwd. Ze werkt weer een paar uurtjes per dag en vanochtend zaten we heerlijk bij te praten in de zon. Het leven is goed in mijn Brabantse land! Verder zit ik best goed op de kamer van Johan en wacht ik af wanneer de kamer voor Georgie klaar is. Dat wordt ook mijn flexplek. We hebben allebei besloten om zelf online te gaan, dus niet via het zwaar beveiligde netwerk van de KvK. Lang leve "Transploft en Carneflap".
SystemNet heeft een printertje besteld met een USB hubje. Kunnen Georgie en ik allebei printen, scannen, kopieren. Ben ik helemaal tevreden? Als ik mijn gouden 80/20 regel volg, ja, maar in die 20% zitten nog wel een paar heel cruciale zaken zoals een projectleider, een secretaresse, communicatie en rapportage.
Vergeet ik iets? Met coaching loopt het ook nog niet helemaal soepel. We hebben best veel aanmeldingen, maar matching is nog niet vlekkeloos. Aan Senternovem gevraagd voor extra support en input. Enfin, ik heb het gevoel dat we alles redelijk in de hand hebben en die puntjes op de spreekwoordelijke I, die komen wel.

Geen opmerkingen: