05 augustus, 2010

Een aanrader

Jolicloud.
Ik ben nu bijna een maand aan het werken met Jolicloud en ik moet eerlijk zeggen, het is bloedje snel, ik heb bijna alle apps die ik zou willen gebruiken als cloud toegevoegd, ik werk mijn docx bij in sun  Office, mijn hele gmail met alles wat daar aan vast hangt werkt als een speer, netwerk ondersteuning is prima (behalve dan mij Hi dongel, die werkt niet op UNIX) en vragen aan de helpdesk worden (in ieder geval gisteravond) binnen een uur in normale mensentaal beantwoord.
Je moet maar eens nagaan, wat een PC freak via z'n harde schijf gebruikt. Een operating systeem (Windows) een Office pakket (Microsoft) en verder wat losse apps zoals Keepass, een PDF writer en wat meer van dat soort zaken.
Zijn dus allemaal ook te vinden op het Web!
Facebook, LinkedIn, Hyves, " its all online"
Bankzaken, (semi)overheid, games, ben nog niets tegengekomen met problemen, oh ja een vast IP adres instellen. Moet ik nog even uitvogelen.
Een aanrader dus!

Geen opmerkingen: