16 augustus, 2010

Nut van een blog

Geen idee of het bijhouden van een dagboek op Internet (je ziet het, ik schrijf het nog met een kap. I), nuttig of nodig is. Waarschijnlijk is het toch een stukje zelfbevrediging, klaar komen op eigen werk.
als ik de statistieken bekijk zijn er wel gemiddeld zo'n 350 mensen per maand die om de een of andere reden terecht komen op deze blog. Gek, of eigenlijk niet, dat 1/3 daarvan uit de USA komt. Komt zo'n zoekertje uit de States naar Bald Eagle bij mij terecht en denkt dan shit, waar gaat dit over? 
Wat is überhaupt het nut van sociale media? Een discussie met mijn vrouw bracht mij ook al niet verder want zij beweert dat je dat (sociale media) net zo goed met e-mail kan oplossen. Echt ongelijk heeft ze niet.
Waarom ik dit dan toch doe? Angst om vergeten te worden? Verlies van sociale status? Vechten tegen de bierkaai? Beats me. Ik kan m'n ei er in ieder geval in kwijt en dat is ook wat waard!

Geen opmerkingen: