28 juni, 2007

Hockey update

Vanavond weer aanwezig bij de regionale vergadering van de 7 West Brabantse clubs. Nog steeds in de hoedanigheid van Ambassadeur omdat HCZ nog steeds voorzitterloos is.
De druk om weer de touwtjes in handen te nemen wordt overigens steeds groter en ik heb nog absoluut geen idee of ik wel in ben voor een nieuwe periode. Dat hangt ook af van de ontwikkelingen binnen de KNHB. Nu het ambassadeursschap op de tocht staat en we als bestuur Zuid Nederland afgetreden zijn wil ik eerst inventariseren of er überhaupt nog een toekomst voor mij ligt binnen " de bond".
Verder is nog absoluut niet duidelijk of een ambassadeursschap te statutair verenigen valt met het voorzitterschap van een club.
Waarover later meer.
V.w.b. de regio, ben ik blij dat het in Nederland het langstopererende samenwerkingsverband zijn. Mei 2002.

Geen opmerkingen: