14 augustus, 2007

Stekelig

Ik kan me er toch niet goed aan onttrekken. We zijn nu nog een goede 4 weken voor het begin van de hockey competitie en voor m'n gevoel is er nog geen zak gebeurd (excuse la mot).
Ik heb nog geen 7Klap verstuurd, er is nog geen indeling per team bekend, wie zijn de trainers en wie zijn de coaches, het clubhuis is een zooitje, kortom ik ben lekker aan het kankeren.

Waarom? Afgelopen zondag heb ik de vuilniszakken in de container gegooid, donderdag haal ik de koffiezetter uit elkaar om schoon te maken, zondag zal ik wel bardienst draaien voor Heren I en als ik voldoende kopij krijg wurm ik er ook nog wel een 7klap uit.

Oh, ja ik heb nog twee afspraken voor bordsponsoren en met de (mogelijke) hoofdsponsor.


En ik ben niet eens lid van deze club!

Misschien tijd voor een hostile takeover?

Wie?

Geen opmerkingen: