02 december, 2008

Ben aan vakantie toe

Het is wel te merken aan de sporadische updates van deze blog dat er op dit moment veel andere zaken spelen.
Het aanstormend lustrum van Hockey Club Zevenbergen vreet veel tijd, tel daarbij de zaterdagen en de zondagen op en dan heb je best tijd over voor o.a. de OVZ.
Zeker tegen Sinterklaastijd en de Kerst begint het voor ondernemers weer druk te worden, ondanks de kredietcrisis. Gelukkig dat Rik het meeste werk verzet voor de schaatsbaan, maar de contacten met de gemeente lopen toch voor een groot deel via mij en Ronald.
Tussendoor maken we dan nog even gauw een 7Klap (kost ook al gauw een halve dag) en probeer ik me nuttig te maken op kantoor (voor wat hoort wat, toch?)
De meeste tijd gaat zitten in het klaar maken van REAP en EZ subsidies voor Microkredietloket West Brabant. Heb je net versie 8 klaar, komt er weer een kleine aanvulling. Kort en goed, beide aanvragen zijn nu in definitieve vorm de deur uit en de komende week wachten we dus in spanning af. Als beide subsidies toegekend worden is het nog even hurry up, feestje bouwen, notaris, statuten, KvK, belasting, the whole works. En dat nog net even voor de Kerst.
Wanneer ik op vakantie ga? Beats me.

Geen opmerkingen: