11 december, 2008

Update

Wachten is nooit mijn sterkste kant geweest. Maar na een jaar KvK's, REWINNEN, Gemeenten, Provincies en EZETTEN aflopen begin ik het steeds beter te begrijpen, of eigenlijk niet. Het is gewoon niet mijn aard! Aan de ene kant snap ik het wel. Je vraagt iets aan mensen die verantwoordelijk zijn voor geld of politieke betrokkenheid van de gemeenschap. En dat moet nu eenmaal zorgvuldig gebeuren. Dat zal altijd het spanningsveld blijven tussen overheid en bedrijfsleven.
Ik gebruik deze tijd (overigens samen met Evelyn) nuttig om alle voorbereidingen die nodig zijn om de launch van Microkredietloket West Brabant voor te bereiden goed op papier te krijgen, de juiste mensen te mobiliseren, en procedures te fijnslijpen.
Vamiddag is de presentatie van Westtop en ik denk dat Peter wel een en ander wereldkundig zal maken. Vrijdag even tussendoor de receptie van het 30 jarig lustrum van HCZ (u bent allen van harte welkom) en maandag een volle agenda: eerst naar de KvK (werkplek zoeken, dan naar AVANS, door naar NHTV, na de lunch naar de gemeente Breda en vanaf laat in de middag de ouderjaars borrel van de KvK zelf waar Microkredietloket ook geannonceerd zal worden.
Keep u posted
Baldy

Geen opmerkingen: