22 maart, 2010

Na een heerlijk weekend mag ik weer gewoon aan de bak. Mijn vrijdag middagen zijn vast gereserveerd voor de Jongste Jeugd bij HCZ. Vrijdagavond meestal couchpotato en zaterdagochtend van een uur of half negen (8.15 soms ook wel) veldjes uitzetten voor de 3-tal wedstrijden. Ria doet de introductie en de breefing voor de scheidsrechters en ik doe op het veld de centrale coördinatie. Werk wel zo prettig. Vanaf 10 uur sta ik dan reserve als scheidsrechter en help Annemarie met de wedstrijdtafel. zondagochtend om 10 uur sta ik weer op het veld en probeer novice pappies en mammies de eerste beginselen van de hockeysport bij te brengen. Dat doen we samen met hun kinderen waardoor het geheel een zeer relaxed karakter krijgt.
Afsluitend de kinderen tegen de ouders en daarna gezellig een glaasje ranja en een verdiende kop koffie of thee. De rest van de dag kijk ik naar wedstrijden van mijn eigen club of van mijn dochter.
Jammer dat ze nu geblesseerd is.

Geen opmerkingen: