11 maart, 2010

Verveling

Hoe je het ook draait of keert, mijn hart ligt toch bij het ondersteunen, begeleiden, coachen, adviseren van ondernemers, bedrijven, stichtingen, instellingen, noem maar op.
Na bijna 20 jaar business development manager geweest te zijn in diverse disciplines, ben ik nu alweer een paar jaar bezig op van macro over te stappen op micro advies.
Zeg maar met je laarzen in de modder. Als vertrouwenspersoon van Crisis-wijzer (je bent dan een soort "huisdokter" die de weg weet in grote mensen businessland), heb ik toch alweer een groot aantal mensen de weg kunnen wijzen naar microkrediet en allerlei andere instanties.
Nu? Ik sta te trappelen om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Ik heb zelf nog wel een super idee dat verder uitgewerkt moet worden en ben zeker aanspreekbaar voor andere uitdagingen.
Oh ja, herstructurering van jeugdzaken voor de hockeybond (ZN), Wat loslopende stichtingen en ondernemersverenigingen doe ik er ook nog wel (even) bij.

Geen opmerkingen: