05 februari, 2007

Google Talk


Als ik aan iets een hekel heb is het aan software die niet meteen doet wat ik wil.
Laat ik een voorbeeld noemen: Google Talk, ging een tijdje goed en ineens werkt het niet meer.
Google video player, ook zo'n vreemde eend in de bijt.
Maar die heb ik (op advies van vriend Springveer) snel vervangen door VLC.
KNHB, de nieuwe digitale @ssistent werkt ook al voor geen meter. Zet dat dan niet online!
Na bijna 10 jaar ZeelandNet heb ik wel geleerd (overigens "the hard way") dat je nieuwe (online) progjes eerst heel uitvoerig op een afgeschermde groep moet uitproberen al vorens je het op de mensheid los laat.
Er zijn namenlijk zoveel verschillende PC instellingen en meneer Microsoft maakt er ook al vaak een zooitje van, dat de kans zeer groot is dat nieuwe software niet meteen werkt.
Nog een voorbeeld? Telefoneren via Skype gaat prima, maar de zelfde telefoon gebruiken voor Live werkt weer niet.
Enfin, we modderen door.

Geen opmerkingen: