23 augustus, 2006

WRITELY

Google rulezz, dat was al een tijdje duidelijk, maar met de gratis introductie van Writely (shit, Keinestijl had het weer eerder) hebben ze, denk ik weer een goede slag geslagen.
Writely is een redelijk eenvoudige Word-achtige tekstverwerker, maar dan online. Bestaande documenten kan je gewoon opslaan (handig als back-up) en nieuwe zieleroerselen zijn in een mum van tijd aan het bestand toegevoegd. Wat springveer al wel kan en deze Papparazzi nog niet, is het zonder problemen uploaden naar deze Blog. Daar kom ik dus nog wel achter. Of zoals ik reeds in mijn allervroegste jaren zei: tef toen. (Opnieuw het wiel uitvinden in kindertaal).
Dat ik nu het hotmail tijdperk achter me heb kunnen laten, super. MSN? Google Talk en gewoon chatten vanuit Gmail, lukt allemaal. Met mijn vriend van Randstad lukt dat opperbest.

Geen opmerkingen: