31 maart, 2008

Donderdagmorgen


Het leven van een "VUTTER" is net een soort getijdenstroom. Eb en vloed wisselen elkaar in regelmatig tempo af. Nu de laatste sneeuwvlokken hopenlijk gesmolten zijn begint ook weer de drukte fors de kop op te steken. niet dat ik klaag, ik doe het mijzelf aan.

Schoolhockey 2 maal in de week zowel op het veld als in de zaal. Voorbereiden, begeleiden, diploma's maken, ik heb er echt plezier in. Iedere woensdag Straathockey, iedere zondag trimhockey en naar de kids kijken, bardienst voor de veteranen komt er weer aan en zaterdag, fluiten en aanmoedigen.
Dan natuurlijk de Ondernemersvereniging en alles wat daarbij hoort. Vergaderingen, netwerkborrels, website, nieuwsbrief, om maar niet te spreken van alle uitnodigingen die je krijgt om mee te denken over economie, werkgelegenheid, infrastructuur, Wergevers Service Punten, etc.

De Jongste Jeugd zaken van de KNHB slokken toch meer tijd op dan ik vooraf kon inschatten. Ik heb er geen spijt van, maar het kost best wat tijd om ouders zonder hockey achtergrond die in een goedbedoelende Jongste Jeugd cie plaats genomen hebben te overtuigen dat hun Emel, Roderik of Fleur niet op de eerste plaats komen.

Met een beetje mazzel gaat Startersloket West Brabant er ook van komen. nu nog een eenzame URL, maar straks een micro krediet loket voor de hele regio West Brabant.
Tot nu toe zijn de lokale en regionale overheden zeer enthousiast en is het nu zaak om voldoende eigen vermogen bij elkaar te praten om ook daadwerkelijk te kunnen starten.
Mijn taak is dan gedaan en of de verdere invulling door Telamon overgenomen kan worden hang ook een beetje af van de geldschieters. Kort en goed, alleen de donderdagochtend is een beetje rustig, die ga ik dus maar gebruiken om de blog bij te werken.
CU Next time

Geen opmerkingen: