26 oktober, 2009

Waarom wel of niet?

Ik begin een beetje nerveus te worden. Een deel van mijn (persoonlijk) geluk hangt toch af of Microkredietloket ook in 2010 door kan gaan. Deze maand en zeker ook begin december moet de kogel door de kerk. Ik heb al aangegeven bij Monique dat Kristel en ik alleen niet in staat zijn om voldoende funding voor de komende 3 jaar te vinden. Gelukkig dat Annet en Monique een afspraak hebben bij de SES. Als ik nu kijk naar een persbericht over de gemeente Hoorn die 80.000 euro vrijmaakt voor de komende 2 jaar voor een eigen MFI, dan moet dat in West Brabant toch zeker mogelijk zijn. Voorlopig hebben we nog een paar maanden respijt om of de activiteiten netjes af te bouwen of een doorstart te maken.
Misschien zelf een microkredietje aanvragen?
Keep you posted.

Geen opmerkingen: