07 december, 2009

Nooit vrijblijvend!

De laatste weken zijn af en toe net een roller coaster. Er gebeuren dingen die je niet in de hand hebt. Het "werk" vreet tijd en sowieso, deze tijd is nooit mijn beste tijd geweest. Ik ben geen mens van de donkere dagen voor Kerst. Ik zal in een vorig leven wel Afrikaan of Aziaat geweest zijn, m'n ding gedaan hebben onder de bloedhete zon. Ik moet mij dus redelijk aan de oren trekken om alles in de hand te houden. Wat een mens overeind houdt is het gegeven dat vanaf half maart de wereld weer warmer wordt. (Dit schrijf ik nou precies als er in Kopenhagen een grote klimaat conferentie aan de gang is).
Tot die tijd zal ik blijven proberen of ik de trein kan laten blijven rijden. Tenslotte is een werkende mens beter af dan die vele mensen die thuis achter de geraniums zitten.
Mijn weekindeling?
Maandag overdag naar Breda, wachten op financiering
Maandagavond keeperstraining
Dinsdag overdag loket in Zevenbergen en Etten-Leur
Dinsdagavond propedeuse van HannaH in Breda en dan als een speer naar Geertruidenberg voor Crisis-wijzer
Woensdag loket in Oosterhout en Oudenbosch (s'avonds vrij)
Donderdagochtend fysio, in de middag even een Mexikaanse griepprik halen
Vrijdag middag naar Verbunt ballenkanon en tip-in board ophalen
Vrijdagavond feest bij HCZ en wordt ik lid van verdienste
Zaterdag keeperstraining en aansluiten een coach gesprek met Nicolle en Jessica
Zondag inhaalwedstrijden
Etc.
Hoeveel uur in de week? Voor minder dan 50 doe ik het niet. Hoezo vrijwillig? nooit vrijblijvend!

Geen opmerkingen: